sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Voyo și Pirateria



Se întâmplă acum în Romania ca ăștia de la Pro cu yoyo al lor să se ridice împotriva pirateriei și mai ales împotriva site-urilor care difuzează seriale ˝free of charge˝ . Bine .. războiul acesta a început cam atunci când s-a auzit prima dată de ACTA.
Să analizăm încă odată problema :
·        Deci avem Voyo.ro al Pro-ului care difuzează contra-cost seriale excepționale cum ar fi ˝Pariu cu viața˝ și ˝Las fierbinți˝.( Notă : a se lua la cunoștință ironia din paragraful de mai sus)
·        Aici mai avem CNA-ul care s-a sesizat în urma unei plângeri de la Pro cum că se încalcă fraudulos legea și au transmis mai departe miliției care acum deschide frumușel o ancheta împotriva site-urilor respective iar aici sunt în prim plan ˝prietenii˝noștri de la Vplay.ro motivul fiind unul clar : popularitatea site-ului.
·        Și aici suntem noi – internauții păcătoși ai României. E cunoscut faptul că suntem niște lepre și vrem gratis domne, munca omului să fie gratis pentru noi ! Sigur !
Deci situația e în felul următor:
-Gigel împreună cu prietena lui vor să vadă azi un serial. Ce pași ar trebui să facă Gigel ?
Răspunsul e clar : Să plătească 3 euro pe Voyo.ro să se uite în mod legal la niște prostii sau sa dea un click pe un alt site de seriale on-line și să vadă ce dorește mușchiulețul lui din vastitatea de posibilități .
Mă eu sincer înțeleg și atitudinea pro-ului. E greșit să facem asta și știm cu toții că așa e nu trebuie să ne spună CNA .Până la urmă e munca omului și tu profiți de ea gratis. Eh asta e și de noi profită politicienii și ne întorc posteriorul când ajung la putere.  Nu e bine să ne plângem că suntem săraci pentru că atunci ți se spune : De ce nu faci ceva să nu mai fi ? Și aici ajung la o frază dintr-o melodie veche . Nu știu dacă mai activează băiatul acesta în muzica. E vorba de Bani Gheață care spunea așa într-o melodie ˝Și ce să fac? Să fur ? Să dau în cap? ….La oțelărie au dat faliment…etc˝
Sincer mă, nu am voie să mă vait că nu am bani. Trebuie să fac ceva să am. Păi fac mă ! Mă duc la facultate ca să nu mor de foame în viitor, deși, nimeni nu îmi poate spune că o să fie roz. (Și nu vorbesc aici de mine personal ci în modul general) Dar și aia e pe bani ! Că ești la buget că ești la taxă tot ai cheltuieli mai mari sau mai mici .. după caz. Sunt niște cheltuieli pe care tu nu le poți acoperi și le acoperă familia.
Familie care la rândul ei să îți plătească și abonamentul pe Voyo sau banii pe un DVD cu filme. Și dacă vor și ei să mai vadă un film să îl cumpere și pe ala.
Știți ? Chiar vrem să facem ceva să nu ne mai plângem de bani. Știți ce? Să muncim pe bani buni, nu pe ce vă rămâne vouă când plecați la shopping in Paris sau restul dumneavoastră de la BMW sau Ferrari. Ar fi o idee bună ?
Păi nu ar fi…că e țara săracă. Și uite așa suntem blocați într-o buclă care arată cam așa… Țara e săracă – astea sunt posibilitățile care ne pot fi oferite ca salarii – noi suntem săraci . Dar trebuie să fim bogați și să nu ne plângem. Păi dacă țara e săracă noi cum am fi bogați? Asta nu interesează pe nimeni. Și vorbesc de cetățeni aici…de aia care umblă in Loganu pe care îl cumpără în rate sau acela care e toată ziua pe RATB și Metrorex.
Nu vorbesc de dumneata domnule parlamentar care ai avea posibilitate să plătești abonamentul la voyo pe o lună tuturor locuitorilor orașului meu natal. (cam vreo 10.000 daca mai sunt și aia) . 30.000 de euro domn parlamentar … nici mașina ˝lu matale˝nu a fost așa ieftină.
Hai că simt că mă depărtez de la subiect și îmi spune apoi lumea că sunt lătrau din acela care repetă lucruri care deja sunt cunoscute. Mhm…
Bun, deci, plătim 3 euro mă la Voyo sau nu?
Dacă vreau să văd un House MD sau un Supernatural, Mentalist (GOG Rulzzzzz – glumesc, e de căcat) sau cine știe ce vreau eu să vad, ce fac?
Dacă pentru infecțiile ordinare făcute fără pic de efect special … cu recuzita pe care o ai tu la Buftea plătesc 3 euro.. nu vreau să mă gândesc ce se întâmplă dacă băieții cumpără drepturi de difuzare a serialelor din USA sau UK . Cât se face taxa? 20 – 30 de euro? Păi de ce să dai atât când un dvd cu un sezon complet costă până în 30 de USD?
Chiar am auzit faza cu un adevărat cinefil care plătește pe Voyo nu știu ce e și el revoltat când vede nedreptatea asta…. Și nu mai stiu ce. Hai sictir ! Păi dacă un adevărat cinefil e pe voyo înseamnă că e prost. Un adevărat cinefil maxim și-ar cumpăra dvd-ul cu sezonul complet al serialului respectiv.
Netul nostru de toate zilele …
Așteptăm să arestați răufăcătorii care fură pâinea de la gură Pro-ului … furturile alea din bugetul țării s-au dus dracu, nu le anchetează nimeni … așa e bă când mâncați cu toții din pâinea aia.
La final tot respectul meu se îndreaptă către președintele ANISP domnul Mihai Batrineanu. Pentru că nu dețin drepturile pentru știre și în cazul în care vrei să afli de ce îl stimez pe domn eu te trimit aici .
Să auzim numai de bine ! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More